红茶咖啡芝士酥

私博,自留。
记事用。
我的心略大于整个宇宙。

If I Have To Go - Tom Waits


And if I have to go, will you remember me?
如果我不得不走,你会记得我吗
Will you find someone else, while I'm away? 
当我离别的时候,你是否还会另找他人
There's nothing for me, in this world full of strangers
在这个充满了陌生人的世界里,我一无所有
It's all someone else's idea
这都只是他人的想法而已
I don't belong here, and you can't go with me
我不属于这里,但你也不能与我同行
You'll only slow me down
你终将会让我沉寂
Until I send for you, don't wear your hair that way
在我回到你身边之前,别把你的秀发那样缠绕
If you cannot be true, I'll understand
如果你不愿深信,我也会理解
Tell all the others, you'll hold in your arms
请告诉那些人,
That I said I'd come back for you
被你拥在怀中的我的誓言
I'll leave my jacket to keep you warm
我会留下我的夹克衫,带给你一丝温暖
That's all that I can do
这就是我能为你做的一切。

评论(1)

© 红茶咖啡芝士酥 | Powered by LOFTER